Chatten

brevkassespørgsmål

Chatten

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Oprettet 9 år 9 måneder siden

Hvad sker der lige for 1-1 chatten? Der står der er åben, men når man så trykker på "klat til at chat", kommer der bare en side frem hvor der står "side findes ikke!?? Sådan har det været de sidste to dage for mig ihvertfald?

Svar:

Hej med dig

Mange tak fordi du skriver til os når der er noget der ikke fungerer på vores side. Det er bestemt ikke meningen at man ikke skal kunne komme ind og chatte, når rummet er grønt. Jeg vil med det samme få undersøgt hvad den fejl skyldes og så håber jeg at du har mod på at komme når vi har åbent i næse uge igen.

God weekend.

Venlig hilsen Marianne