Chatten

brevkassespørgsmål

Chatten

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Oprettet 13 år 1 måned siden

Hej Anni, da jeg kom ind i rådgivning (chat) så gik den ud? jeg nåede kun af skrive: Hej :( og ikke mere, så gik den ud, kan det være fordi han der rådgiver kicket mig ved et uheld?

Svar:

Hej,

Der er helt sikkert sket et uheld. Det er dog ikke særlig sandsynligt at rådgiveren har ''kicket'' dig ved et uheld, det er nok nærmere netforbindelsen som har været ustabil.

Jeg håber du prøvede igen - og kom igennem på en god linie ?

De bedste hilsner herfra,

Anni M.
Cyberhus