Chat :-(

brevkassespørgsmål

Chat :-(

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

Hej Cyberhus :-)

Jeg har en IPad og hver gang jeg trykker på Voksen til barn chatten sker der ikke noget :-(

Kan man ikke bruge IPad til at chatte med jer?

Svar:

Hej Anonym

Øv, hvor er det ærgerligt at du har problemer med chatten, for vi vil selvfølgelig meget gerne være der for dig, når nu du har brug for at snakke.

Du er desværre ikke den eneste der har meldt om problemer med IPad og Iphone efter at vi er gået over til det nye site, og vi arbejder på at få løst problemet. Jeg sender svaret her videre til vores teknikere også, og så håber jeg at det kan lykkes dig at finde en anden computer eller tablet at logge på chatten med indtil vi får løst de tekniske problemer.

Mange hilsner

Niels-Christian

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål