chat

brevkassespørgsmål

chat

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år

Hej igen :-)

Det var mig der skrev det brev der hed 'chat' jeg er en pige, på 15 år :-)

Det var en Hp computer jeg brugte, jeg var igang med min chat inde på jeres chat, ddejen bliver pludselig bliver logget af chatten, der kommer så en helt hvid side frem hvor der står 'næste gruppe chat' jeg prøver så at slukke min computer og logge på chatten, altså ung til voksen chatten, den grønne, men der kommer en helt hvid side frem hvor der i hjørnet står næste gruppe chat og sådan har det bare være siden, det kan jo også være det er min computer den er gal med, synes bare det er ret mærkeligt. Og det er virkelig øv for har sådan brug for at chatte med en rådgiver og det gør så ondt at jeg ikke kan det. Håber det var nok Info jeg ga dig. HejHej :-)

Svar:

Hej med dig..

Og super du lige uddybede det hele lidt.. og jeg har et svar til dig, selvom det ikke er specielt brugbart.:)

Jeg har snakket med vores teknikere og de kan ikke umiddelbart se nogle problemer her fra, men deres råd til dig er, at du prøver at skifte browser. Vi har oplevet nogle problemer med fx. Eksplorer 7 og ældre browsere. Prøv engang Firefoxe eller Crome for eksempel. Hvis du ikke har en af dem, kan du nemt google det og så downloade dem.

Det er desværre det eneste råd vi kan give dig.. Hvis det ikke virker, så prøv at få en computerhaj til at tjekke dine indstillinger og måske tømme din cashe.

Jeg håber du får løst det og kan bruge chatten igen, når du nu skriver du har brug for lidt støtte..

De bedste hilsner

Erroll - Cyberhus

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål