Brevkassen 2

brevkassespørgsmål

Brevkassen 2

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år

Hej Eroll. Tak for hurtigt svar :) Jeg burde egentlig bare være tålmodig, men der er gået 10 dage eller over.. Det hedder hvad sker der med mig :( #2. Da jeg skrev spg lå jeg på hospitalet og jeg var simpelhen så ked af det og forvirret. Det var egentlig derfor jeg skrev ind til jer igen. Men det er lidt ligemeget nu, og I behøver ikke, at give mig svar. Jeg har det okay. God dag til dig!

Svar:

Hej igen..

Jeg har simpelthen lige udgivet dit svar :) og du kan læse det her. Og du havde helt ret, den var da lige på kanten og faktisk en dag for sent. Det beklager jeg.

Men jeg vil da gerne lige rose dig også.. hvor er det stærkt at du fik skrevet her til og at du nu får den hjælp du har brug for. Godt gået.

Venlig hilsen
Erroll - Cyberhus