Blogindlæg

brevkassespørgsmål

Blogindlæg

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

Hej Anni. Når man opretter et blogindlæg, bør der så ikke være en kategori kaldet "Andet"? For det er jo ikke lige altid at man skriver om noget der omhandler de kategorier der er sat ind. :-) Og hvad med at lave en hvor man ikke behøver vælge om indlægget skal henvendes mest til børn eller voksne - f.eks. en "begge"? :-) Hilsen, og god sommer.

Svar:

Hej Dreng 14

Jeg vil lige starte med at sige at Anni holder ferie, og det derfor er istedet er mig (Niels-Christian) der svarer dig.

Tak fordi du skriver når du finder et eller andet du undrer dig over eller gerne vil have lavet om. Når vi hører din og andres mening kan vi hele tiden lave siden bedre.

Jeg tror egentlig at kategorien "andet" ikke er der fordi der så mange kategorier at vælge imellem at det indtil nu altid har kunnet lade sig gøre at finde en kategori der passer nogenlunde. Men det kan sagtens være at vi skal kigge lidt nærmere på det igen, og jeg vil sørge for at dit forslag kommer videre, så vi kan finde ud af om vi skal have tilføjet en "andet"-kategori.

Vi har valgt at opdele blogindlæg mellem unge og voksne fordi vi voksne der arbejder i Cyberhus nogle gange har brug for at skrive et blogindlæg der henvender sig udelukkende til voksne. Det kan eksempelvis være indlæg om økonomi eller fagsnak der kun er interessant for voksne. De blogindlæg vil så kun blive vist på Cyberhus´voksensider.

Alle kan læse alle blogindlæg lige meget om det er lavet til voksne eller unge. Der er garanteret voksne der kigger med i ungeblogs og andre steder på sitet, så det er ikke nødvendigt at skrive noget direkte til voksne for at være sikker på at de ser det.

På samme måde kan unge sagtens læse med i blogindlæg til voksne, men jeg vil lige advare på forhånd. Der er stor risiko for at de kan være lidt kedelige.

Håber mit svar giver mening, ellers må du lige skrive igen.

Niels-Christian (vikar for Anni)