.

brevkassespørgsmål

.

brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år
Oprettet 13 år 2 uger siden

Hey. Det som ikke virker er hvis man skal skrive et indlæg i debatten eller en kommentar til et indlæg, man kan heller ikke skrive i ens blog eller kommenter de blogs der er. Man kan heller ikke skrive i brevkassen, det er kun der hvor man kan skrive alle mulige steder der ikke virker, man kan sagens klikke rundt på siden ellers med en iphone, Håber det kunne hjælpe lidt. KH Felicia.

Svar:

Hej Felicia.

Tak for din respons på Cyberhus funktionerne og brug af iphone - vi er allerede gået i gang med at finde ud af hvordan vi hurtigst muligt kan få funktionerne til at virker.

Jeg håber det er nemt at få ordet - så du snart kan benytte Cyberhus fra din iphone :-)

Tak for input
- og bedste hilsner herfra

Anni M.
Cyberhus