Chat virker ikke

brevkassespørgsmål

Chat virker ikke

brevkassespørgsmål af
Anonym
19 år
Oprettet 5 år 2 måneder siden

Når jeg går ind på siden "chat" på hjemmesiden står der bare "Error. The Website encountered an unexpected error. Please try again later" og så er der en rød firkant med teksten "PDOException: SQLSTATE[HY000] [2002] No such file or directory in lock_may_be_available() (line 167 of /home/ch/public_html/includes/lock.inc)."

Jeg var igang med at chatte med BRUS da forbindelsen forsvandt og nu kan jeg hverken åbne deres eller jeres chat.... hvad sker der?

Svar:

Kære du,

Vi oplever i øjeblikket problemer med chatten, og arbejder på højtryk for at løse dem.

Beklager ulejligheden!

Venlig hilsen,

Stine, Cyberhus-Teamet

StineHs billede
Stine fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål