Bryster!);

brevkassespørgsmål

Bryster!);

brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
Oprettet 5 år 7 måneder siden

Hej, jeg er en pige, der lige er fyldt 12 år. Her den 17 juli. og ville vildt gerne have bryster! Og gå med bh! Jeg har cirka en lille håndfuld);Men mit venster bryst er mindre end mit højre!Hjælp!!!ville vildt gerne gå med bh!❤️

Svar:

Hej med dig.

Hvis du gerne vil gå med brysterholder, skal du da gøre det, uanset størrelsen på dine bryster :-)

Det er meget almindeligt, at det ene bryst er større end det andet. Dette kan udlignes med indlæg, hvis du oplever at det er et problem. Men når dine bryster vokser lidt større, vil det som regel også udlignes af sig selv, så det ikke er noget der er så synligt, eller noget som du lægger mærke til.

Der findes heldigvis mange forskellige slags brysteholdere, bla. i H&M, Change osv. Her kan du også få hjælp fra en butiksassistent, som kan hjælpe dig med at finde den rigtige bh til dig. Hvis du ikke har lyst til at få hjælp, så kan du også måle din størrelse hjemmefra, så du selv kan finde størrelsen i butikken. Jeg har fundet en størrelsesguide på den her side.

Held og lykke med shopping.

Mange hilsner Vinni

Vinnis billede
Vinni fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål