Brevkasse!

brevkassespørgsmål

Brevkasse!

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

Hej Claus. Jeg elsker virkelig og hjælpe folk, og jeg har min egen brevkasse i skole bladet på min skole. Så jeg tænkte på om der kunne bliver mulighed for at jeg kunne få min egen brevkasse på cyberhus? Mange hilsner mig.

Svar:

Hej med dig

Jeg smutter lige ind og svarer på dit spørgsmål for Claus, fordi jeg er koordinator i Cyberhus og derfor kan jeg bedre svare dig på det her spørgsmål.:)

Dte lyder super spændende med din brevkasse, men i vores brevkasser sidder der kun voksne, så lige der kan det nok ikke lade sig gøre, men jeg kom i tanke om 2 andre muligheder på Cyberhus.

Det første er at du kan blive ungeblogger. Du kan læse meget mere om det her og tilmelde dig der, men det handler om at du kan skrive om de ting du synes er spændende. Det er ikke rådgivning og der er ikke så mange ungie der skriver tilbage i en ungeblog, men der er mange der læser med og derfor er det jo en lidt anden måde at hjælpe på.

Den anden mulighed er, at du kan blande dig i debatterne og starte din egen tråd op og så kan det jo være at du kan få en god snak op at kære med andre unge.

Kan du have det godt..
Venlig hilsen
Erroll - Cyberhus