Brevkasse

I tvivl om P piller

Hej med jer, Jeg fik for en uge siden fjernet min hormonspiral, pga smerter fra den. Jeg har haft den i ca 3,5 år og har egentlig været glad for den, som prævention. Inden jeg fik den fjernet snakkede min kæreste og jeg meget om brug af kondom osv, som prævention. Jeg har lyst til at give min...

Line fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål

Jeg føler ikke længere min læge lytter til mig

Hej Cyberhus. Jeg er en 24 årige ung kvinde, der desværre er født med forkorte akillessener i begge fødderne, hvilket gennem årene har resulteret i at jeg har haft utallige forstuninger af begge mine ankler. Mine dorældre har gennem mine teenage år råbt og skreget for at får sundhedsvæsnet til...

Eva fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål

Onani

Hey jeg skriver fordi jeg er begyndt at onanere. Men jeg gør det måske lidt hårdt eller noget, men jeg får ofte ondt i maven nogen timer efter mit sed eller hvad det er ikke hvidt men bare gennemsigtig. Tør ikke gå til en LÆGE. MVH Johannes

Julie fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål