Brevkasse

Er jeg psykopat?

Jeg tror måske at jeg er psykopat, ihvertfald psykopatiske tendenser. Jeg har gjort ting som folk sidder i fængsel for, og som er meget set ned på, og jeg angre ikke over det. Jeg har ingen medfølelse eller sympati overfor folk andet end mine allernærmeste, og selv der kan det nogen gange godt...

Marie fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål

Er vi alle lidt psyko?

Jeg både ser og hører folk i medier og IRL som på en eller anden måde er fascinerede af det der er farligt, fx våben, vold og krimi generelt... Jeg har også lige taget mig selv i at reagere på en måde, som fik mig til at stille spørgsmål til mig selv. Min gode ven var oppe og slås med en anden...

Frida fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål

Finde glæden

Hvordan kan det være at jeg har så svært ved at finde glæden i livet? Mine venner taler knap nok til mig mere, og hvis de gør er det fordi de har brug for noget eller jeg er den eneste som altid siger ja. Jeg hader mit arbejde, og har det dårligt der. Det eneste der er i mit hoved på arbejde er...

Frida fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål