Barbering

brevkassespørgsmål

Barbering

brevkassespørgsmål af
Mads
13 år
Oprettet 3 år 1 måned siden

Øhm, hej jeg er en dreng på 13 år snart 14 skal til at barbere mig på min pik/ kønsdel vil gerne vide hvordan jeg gøre så jeg ikke laver fejl og skære mig mvh. Mads

Svar:

Hey Mads

Hvis du gerne vil barbere dig, er det godt du lige undersøger hvordan du skal gøre først.

I det her tilfælde vil jeg faktisk sende dig videre til en artikel jeg ved, rigtig mange har haft glæde af. Den forklarer nemlig alt det her med barbering rigtig godt. Du finder artikelen her

Husk at du kun skal barbere dig hvis du gerne selv vil, for det er lige så okay at have hår, som det er ikke at have nogen.

Mange hilsner
Lasse

Lasses billede
Lasse fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål