Ansvaret

brevkassespørgsmål

Ansvaret

brevkassespørgsmål af
Nynne
22 år
Oprettet 5 år 5 måneder siden

Hej vi et kæreste par på 22-23 år min nevø på 8 bor ved os hans feber har svinge mellem 39.2 39.8. Vi har et til øre og under armen nu kommer mit spørgsmål når vi oplever de ikke siger det sammen og han bare sover og græder og vi må sidde med ham for at få lidt liv i ham så han får noget mad ned. Vil det være oksy at gå til den gammel dags metode numsen ??

Svar:

Hej Nynne

Når du står i en situation som den her er brevkassen her, eller andre brevkasser ikke det rigtige sted at henvende sig. Der kan nemlig gå op til 10 dage før du får svar, og du stiller et spørgsmål der kræver svar her og nu.

I har allerede konstateret at han har feber. Den præcise temperatur er ikke helt så vigtig. Til gengæld er det ekstremt vigtigt, at I har svært ved at få lidt liv i ham. Hvis han har feber(og det har han) og han er svær at få liv i, skal i kontakte vagtlægen, hvor man kan få svar og hjælp med det samme.

Så ring til vagtlægen, så I kan få svar på jeres spørgsmål, og hjælp til din nevø. Så håber vi på han meget snart bliver frisk igen.

Mvh. Cyberhus-Teamet