anal

brevkassespørgsmål

anal

brevkassespørgsmål af
jonatan
16 år
Oprettet 6 år 4 måneder siden

min kæreste vil gerne prøve anal og jeg er lidt nervøs for at få lort på pikken, men hun siger at det gør man ikke. pls hjælp

Svar:

Hej Jonatan

For nogle er analsex rigtig dejligt, og andre bryder sig ikke om det. Hvis du og din kæreste begge har lyst til at prøve, er det helt fint at prøve det af.

Jeg tænker det er vigtigt at I går stille og roligt frem. Analsex, kan godt gøre rigtig ondt, hvis man er for voldsom, så sørg for at have noget glidecreme (kan købes på apoteket) og så tag det stille og roligt. Sørg for at en lille pause ind imellem og spørg hinanden om det er okay at fortsætte.

Og nu til dit spørgsmål. Hvis man sørger for at gå på toilettet og tømme sig inden analsex, bliver risikoen for at få lort på pikken mindre. MEN jeg skriver mindre, fordi den ikke forsvinder helt. Hvis man har analsex vil der altid være en risiko for at der kommer lort på pikken. Måske ikke sådan at man kan se det, men man kan måske fornemme en lidt anderledes lugt, når man trækker pikken ud. Hvis du er bekymret for at der kommer noget på din pik, kan du overveje at bruge et kondom, så skulle du gerne være sikker.

Mange hilsner
Lasse

Lasses billede
Lasse fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål