Aldrig givet et handjob

brevkassespørgsmål

Aldrig givet et handjob

brevkassespørgsmål af
Sophie
15 år
Oprettet 2 år 7 måneder siden

For noget tid siden mistede jeg min mødom. Jeg var tilpas og havde tidligere prøvet at få finger af ham. Det er dog sådan at jeg aldrig har givet ham et handjob eller blowjob, hvilket jeg har det lidt mærkeligt over. Det ikke fordi jeg ikke vil, men bare fordi jeg aldrig har prøvet det før og ved ikke hvordan jeg skal ligge op til det og han har aldrig sagt noget. Han har meget mere erfaring end mig, hvilket han godt ved. Jeg har én gang taget modet til mig og tog min hånd ned og rørte ved ham, men så begyndte han bare at grine og jeg trak hurtigt min hånd tilbage, og siden har jeg ikke turdet, fordi jeg er i tvivl om hvad han tænker. Han har altid bare fået rejsning på efter, at have kysset og gnidet os på af hinanden, så ved ikke om det kan være derfor at jeg ikke har gjort noget for ham? Hvad skal jeg gøre? Tør ikke at bringe samtalen op fordi jeg ikke ved, hvordan jeg skal formulere mig, men vil gerne give udtryk for at jeg gerne vil.

Svar:

Hej Sophie,

Hvor er det bare godt, at du skriver. Jeg kan godt forstå du er i tvivl om hvad du skal gøre, og hvordan du skal gribe det an. Især når du har oplevelsen af, at han grinte af dig, første gang du prøvede. At blive grint af giver ikke ligefrem lyst til at prøve igen. Men som det fremgår tydeligt af dit brev, så vil du det stadig gerne. Og det er mega fedt!

Selvom du skriver, at du ikke tør bringe samtalen op, så er det stadig det, der er mit råd - I er nødt til at tale om det, hvis du og I skal komme videre. Men selvfølgelig er det langt lettere sagt end gjort. For hvordan taler man lige om det? Og hvordan får man overhovedet taget hul på den samtale?

Selvom det er vildt svært, så er det som regel bedst bare at sige tingene nøjagtig som de er. Det er helt okay at være ærlig og at vise sin usikkerhed. Det kan de fleste godt lide, når man gør, fordi det viser, at man gerrne vil lukke dem helt ind. Og det viser, at man føler sig tryg ved dem. Hvis jeg var dig, så ville jeg sige det som det er. Når I ligger at kysser, nusser og gnider, så ville jeg stoppe op og sige "Jeg har vildt meget lyst til at give dig en handjob, men jeg aner ikke hvordan. Og fordi du grinte af mig sidst jeg prøvede, er jeg blevet endnu mere usikker. Men jeg vil altså gerne. Hvordan skal jeg gøre?" eller noget i den stil. En anden mulighed er også at tage snakken på et tidspunkt, hvor I ikke er i gang med at kysse, nusse og gnide. Det kan nemlig nogen gange gøre det lidt mindre sårbart at snakke om. Det kan være I ligger og hører musik eller ser en film på et tidspunkt, hvor du så kan bringe det op, sådan lidt ud af det blå.

Selvom det kan føles akavet og pinligt at snakke om den slags ting, så er det som regel ikke så slemt, når man først kommer i gang. Og langt de fleste synes også det er fedt at blive spurgt om, hvad de godt kan lide. Fordi det viser, at ens partner faktisk gerne vil gøre det, der føles rart for én, i stedet for bare at gøre noget random, som de tror er godt. Når du spørger ham viser du, at du interesserer dig for ham og hvad han godt kan lide. Det vil jeg bestemt tro, at han vil sætte pris på.

Jo bedre I er til at snakke åbent om de her ting, des lækrere og dejligere vil oplevelsen være. For jer begge to. For ligesom det er godt, at du spørger ham og lytter til hans svar, er det også vigtigt, at han spørger dig hvad du godt kan lide. Og lytter til det svar du giver.

Held og lykke!

Mange hilsner,

Siv

Sivs billede
Siv fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål