Aførings prøblemer

brevkassespørgsmål

Aførings prøblemer

brevkassespørgsmål af
Tobias
11 år

Hej det Hele startede med at jeg ikke gad at gå på toilet og så har det stået på så hver gang jeg skal lave pølser så kan jeg ikke fordi en muskel I mit ben gør ondt og jeg vil gerne prøve og se om i kunne hjælpe

min far har prøvet at hjælpe i starten var det godt men efter det har det bare stået på

har i nogle tips

Svar:

Hej Tobias

Det er rigtig træls, hvis man ikke kan komme af med pølserne når man skal på toilettet.

Du kan heldigvis godt få hjælp, men du er nødt til at snakke med din egen læge. Det kunne godt lyde som om at du er blevet forstoppet. Det kan man godt blive, hvis man holder sig, og undgår at komme på toilettet. Man kan sagtens få hjælp, og det er heldigvis ret enkelt at løse problemet i langt de fleste tilfælde. Men det er vigtigt at være helt sikker på, hvad det er der er galt, så jeg synes du skal snakke med di nfar om at komme til lægen, hurtigst muligt.  Så kan du samtidig få undersøgt, hvad det er der gør ondt i dit ben, og hvorfor det gør ondt.

Mange hilsner Julie

Julies billede
Julie fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål