Brevkasse

Finde glæden

Hvordan kan det være at jeg har så svært ved at finde glæden i livet? Mine venner taler knap nok til mig mere, og hvis de gør er det fordi de har brug for noget eller jeg er den eneste som altid siger ja. Jeg hader mit arbejde, og har det dårligt der. Det eneste der er i mit hoved på arbejde er...

Frida fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål

Efterskoler og mobiltelefoner

Hej Cyberhus. Jeg er nysgerrig på om ens efterskole må tage og beholde ens mobil hvis den forstyrre i en time? Min efterskole beholder min mobil i 7 dage uanset om jeg er på weekend eller ej, dvs. at tager de min mobil om torsdagen ja så får jeg den først igen næste torsdag uanset om jeg er på...

Pernille fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål

Hvordan kan jeg onanerer hvis jeg aldrig er alene hjemme

Jeg har virkelig lyst til at prøve at onanere, men jeg er i en familie på 6 personer og r aldrig alene hjemme.

Mai har svaret på dette spørgsmål