3 spørgsmål

brevkassespørgsmål

3 spørgsmål

brevkassespørgsmål af
Dreng
15 år
Oprettet 3 år 2 uger siden

Hej Cyberhus. Jeg er en dreng på 15 og har 3 spørgsmål.

1) Jeg har problemer med at trække min forhud tilbage. Kan godt når min pik er slap men har store problemer når den er stiv. Jeg kan godt trække min forhud tilbage når jeg er i bad, men det gør stadig meget ondt. Er det noget jeg kommer til at gro væk fra eller skal jeg gå til lægen.

2) Når jeg så endeligt har trukket min forhud tilbage og jeg kan se mit pikhoved, så aller nederst i den der rande lignene ting der adskilder ens pikhoved og huden på pikken er der nogle hvide knopper (eller flager af en art). Har læst at det godt kunne være "Talgknopper" men jeg syntes ikke helt det ligner beskrivelsen. Mit pikhoved er meget ømt men har prøvet at skylle det af med varmt vand. Det kommer ikke af. Der er en del af det (men det sider kun på oversiden af pikhodevet.) Er det igen normalt og noget man vokser fra eller er det noget jeg skal til læge med.

PS. Jeg onanere en del men tror ikke at det er nakke ost.

Svar:

Hej du

Tak for dine spørgsmål. Det er ikke særligt rart at gå rundt med bekymringer om sin krop, så det er rigtigt sejt, at du har mod på at spørge om hjælp her i brevkassen.

Jeg kan desværre ikke give dig et konkret svar på dine spørgsmål, da det er svært for mig at vurdere, hvordan du kan løse dine problemer med din forhud, eller hvad det præcist er for nogle knopper på dit pikhoved. Derfor tænker jeg, at det kan være en god idé for dig at tage forbi lægen, som kan give dig et klart svar. Så kan lægen også fortælle dig, om det er normalt, eller om det er noget, du vokser fra - og måske komme med en løsning, hvis det er nødvendigt.

De bedste hilsner,
Marie

Nikitass billede
Marie fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål