2 måneders dag

brevkassespørgsmål

2 måneders dag

brevkassespørgsmål af
Malte
15 år
Oprettet 6 år 1 måned siden

Hej Min kæreste og jeg har snart 2 månedsers dag, men er på helt bar bund men hvad vi skal lave. Da vi havde måneds dag, kunne jeg ikke så der blev det ikke til noget. Men nu har vi aftalt at vi skal være sammen hos hende når vi har 2 måneders dag. Men ved ikke hvad vi skal lave. Tak på forhånd

Svar:

Kære Malte.

Først vil jeg bare gerne sige tillykke med jeres anden månedsdag! Det er stor milepæl og dejligt at I kan fejre hinanden lidt, når I nu ikke fik muligheden på jeres første. Men ja, spørgsmålet bliver jo hurtigt, hvordan man så skal fejre det. Jeg tænker umiddelbart, at det vigtigste er at I gør noget, som I begge har lyst til og godt kan lide. Det kan være at I har lyst til at se en film sammen og tage hinanden i hånden og på den måde bare være jer to sammen. Det kan også være at I kunne lave noget mad sammen og hygge jer med det. Det behøver ikke være noget vildt og voldsomt, det kan sagtens bare være spaghetti og kødsovs eller en pizza, for tit er det bare det at lave det sammen og hygge sig med det, som er det vigtigste.

Det kan også være, at I gerne vil fejre det ved at give hinanden en lille ting. Man kan selvfølgelig købe noget, men jeg tror tit at folk bliver mest glad for gaver, som kommer fra hjertet og som der er lagt noget kærlighed i. Det kan for eksempel være at I kan skrive et lille brev til hinanden, hvor I fortæller hvad I føler, eller I kan læse dem højt for hinanden og på den måde få sat nogle ord på det, som I måske ikke altid får sagt til hver dag. Det kan også være at I kunne have lyst til at lave en lille krukke eller æske måske med en masse lidt mindre sedler med søde beskeder, som I kan have og kigge på, hvis nu en af jer har haft en lidt træls dag eller bare trænger til en opmuntring. Som sagt så tror jeg langt hen af vejen at det vigtigste er at I gør noget, hvor I kan få lov at nyde hinandens selskab og bare være jer.

Jeg håber, at mine forslag kan hjælpe jer lidt på vej og at I finder en dejlig måde at fejre jeres forhold på. Og stort tillykke igen!

Mange knus fra Amanda

Amandas billede
Amanda fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål