16.5 cm er det nok?

brevkassespørgsmål

16.5 cm er det nok?

brevkassespørgsmål af
Usikker
15 år
Oprettet 5 år 6 måneder siden

Min penis er de 16,5 cm. Og den er nok 4-5 cm ved bunden. Er det nok til at tilfredsstille en pige

Svar:

 Hej med dig,

Det er super fint, at du spørger, når du er i tvivl eller nysgerrig på din krop.

Du spørger om din penislængde er nok til at tilfredsstille en pige. Jeg tænker lidt, at du spørger om to ting i forhold til det.

Først vil jeg sige, at i følge adskillige artikler, som bl.a. videnskab.dk, så er en gennemsnitlig penis ca. 13,12 cm i erigeret tilstand. Det vil sige, at din penis er helt normal - også i forhold til at have sex.

Centimeterne på ens penis er ikke enbetydende med, at man tilfredsstiller en pige. Det er forskelligt fra pige til pige, hvad der er rart, så i bund og grund handler tilfredsstillelse om, at du sammen med pigen lærer hendes behov at kende, og hvad der er rart for hende.

Så, det er med at prøve lidt forskelligt og finde ud af, hvad der er rart for dig og pigen, du skal være sammen med.

Jeg håber, du kunne bruge svaret. Du er velkommen til at skrive igen eller til at logge på vores 1-1chat, hvor en rådgiver vil sidde klar til at tale med dig.

De venligste hilsner

Kathrine.

KathrineBs billede
Kathrine fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål