Brevkasse

Min efterskole har sendt min telefon hjem med posten

Hej jeg fik i sidste uge taget min telefon. På min efterskole har vi en regel om at skolen sender din telefon hjem. mit spørgsmål er om skolen godt må det har nemlig hørt at man skal have sin telefon med hjem på weekend. En anden ting er om skolen godt må slukke min telefon når jeg ikke er i...

Pernille fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål

Jeg kan ikke lide min krop

Jeg er virkelig ked af min krop, og jeg har brug for hjælp til at ændre det. Jeg ved godt at der ikke er noget i vejen med min krop. Men når jeg ser mig i spejlet er det de tanker der kommer til mig. At jeg er forkert, tyk og grim. Jeg ved godt det er min hjerne og ikke ægte. Men hvordan ændrer...

Samara fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål

Forældre og læge

Hey jeg har lige et spørgsmål. Er det rigtigt at man godt selv kan tage til læge uden at have sine forældre med? Jeg er 17 år, og jeg vil bare vide om det er noget man må selv bestemme over, eller om forældrene stadig skal være med ind over. Min mor siger at hun gerne vil med men det vil jeg...

Chris fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål