Skedesvamp
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hvis jeg nu vil købe piller mod skedesvamp, men jeg er ikke sikker på jeg har det? Kan de så være farlige, eller kan der ske nogen former for skade? Eller noget lign...?

Svar:
Hej med dig.
Skedesvamp er noget rigtig mange kvinder har. Det er let at behandle, og du kan læse mere om skedesvamp og symptomerne via dette link:
http://www.cyberhus.dk/node/12406
Det er ikke farligt at tage medicinen mod skedesvamp, men man bør ikke tage medicin, som man ikke har brug for, og det hjælper heller ikke, hvis dine symptomer ikke skyldes skedesvamp.
Hvis du stadig er i tvivl om du har skedesvamp efter at have læst artiklen i linket, synes jeg, du skal tage til din læge. Din læge vil kunne vurdere, om det er skedesvamp eller noget andet, og sørge for at du får den rigtige behandling.
Mange hilsner
Christine