Smager jeg dårligt
brevkassespørgsmål af
Marie
21 år
Heeej, nu går jeg bare lige til den.. For et par dage siden fik jeg for første gang nogensinde oralsex fordi jeg altid har været sååå bange for jeg ikke smagte godt. Det var mega dejligt, men bagefter da han skulle kysse mig, kunne jeg bare smage min fisse i hans mund, sådan helt vildt, det var næsten klamt, og han sagde også han blev nød til at få noget vand fordi min fisse havde tørret hans mund helt ud. Ej det var så pibligt, fordi har altså en ren og hygiejniske dernede, og spiser ikke usundt, drikker også massere af vand, også har jeg prøvet at smage mig selv, og det smager bare ikke vildt godt, altså ved også godt det ikke skal smage som blomster, men det da bare ikke fedt at min fisse giver ham så dårlig smag i munden i lang tid efter, for vil virkelig gerne have ham til at gære det igen, men nu tær jeh slet ikke…

Svar:
Hej Marie
Jeg kan godt forstå, at det var en rigtig kedelig oplevelse, og at det giver dig den her usikkerhed på at prøve oralsex igen.
Som du selv skriver så er det jo ikke meningen, at det skal smage af blomster. Du skriver at det var første gang du oplevede at modtage oralsex. Gad vide om det også var første gang den her fyr prøvede at give oralsex? Hvis det var kunne det måske være derfor han reagerede som ham gjorde? Ligesom du selv er blevet lidt overrasket over hvordan det smager, kunne han måske være blevet lige så overrasket.
Selv hvis det ikke var hans første gang, så må man også bare erkende at mennesker smager forskelligt, og at smagen af fisse generelt er en ret unik smag, som de fleste lige skal vende sig til. Det at han blev tør i munden, behøver slet ikke at have noget med smagen at gøre. Det tænker jeg egentlig bare er en naturlig reaktion på at han har været meget aktiv med sin tunge og åben mund i et stykke tid.
Nogle mener at man kan ændre din smag ved at indtage eksempelvis søde frugter, men det er ikke noget jeg med sikkerhed ved fungerer. Kvinder kan også ændre smag, alt afhængig af hvor i deres cyklus de befinder sig. Du skriver at du har prøvet at smage på dig selv, og det kunne du måske overveje at gøre nogle gange hen over din cyklus, og måske også efter at have eksperimenteret med forskellige frugter, for at se om det gør en forskel.
Som jeg startede med at sige, så kan jeg godt forstå at oplevelsen har gjort dig usikker, men jeg er altså sket ikke sikker på at der er noget galt, så jeg håber du vil give det flere chancer, når nu du synes det føles virkelig dejligt.
Mange hilsner Pedro