onanere
brevkassespørgsmål af
Anonym
11 år
hej jeg er en dreng på 11 år når jeg onanere og har gjort det i 2 til 5 minutter begynder det og kille imaven og i min penis hvorfor plzzzz svar ;)

Svar:
Hej drebg, 11 år,
Det lyder lidt som om det er dig der også har spurgt i kommentarerne på min artikel... Men for en sikkerheds skyld får du lige et svar her oveni hatten.
Mit bud på hvorfor det kilder, er at det er der du opnår din orgasme og der hvor, hvis du var lidt ældre, du ville få udløsning (altså sædafgang). Da du kun er 11 år er det meget naturligt at kroppen ikke er gået igang med at producere sæd, så der sker nok ikke meget mere end at det kilder, og måske at du føler dig tilfreds og får lyst til at lave noget andet. Det er alt sammen helt naturligt.
Jeg kan som bonus info fortælle at de fleste begynder at producere sæd mellem de fylder 12 og 16 år, selvom det ikke er unormalt at nogle går længere tid før der sker noget.
Jeg håber det kan forklare lidt, du er velkommen til at vende tilbage, hvis der er mere eller andet du søger svar på...
MVH
-Sune