Min penis er usædvanlig lille
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Hej. Jeg er en dreng på 13 år, som her for tiden har gået meget rundt og tænkt på om min penis er for lille. For et år siden ca, målte jeg min til at være 2cm i slap tilstand og 4cm i stiv. Jeg kunne ikke engang hive i min penis dengang. Nu er den 3,9cm i slap tilstand og 6cm i stiv tilstand. Nu kan jeg hive i den med 3 fingre, og kan også godt sperme. Jeg har en kæreste, som jeg tit sover sammen med. En dag besluttede vi os for at have sex, og hun havde ikke den min penis. Da jeg tog bukserne af, sagde hun "Din penis er meget lille. Ikke for at være ond. Du skal ikke blive ked af det" Så sagde jeg "Tak skat, men gider du have sex med mig. Du kan jo ikke mærke noget" Så sagde hun "Jo jeg vil gerne have sex søde". Så begyndre vi at have sex. 10 sekunder efter sagde hun "Ej, jeg synes ikke det er dejligt, Undskyld" Det var så pinligt. Vi er stadig kærester, men vi har ikke haft sex eller noget siden. Er der et trick eller noget, så den kan blive større? Hilsen den generte.

Svar:
Hej med dig..
Fint du skriver herind og jeg synes du skal læse det her svar fra Casper, som jeg synes svarer godt på dit spørgsmål og som du kan læse i svaret, så handler det primært om at du ikke er udvokset endnu. Der er ikke nogen trick eller noget man kan tage.
Du kan også tjekke de to andre besvarelser der linkes til på brevkasseforsiden..
Men jeg kan godt forstå, at det var en træls oplevelse med din kæreste... grunden til at hun sagde det ikke var rart, tror jeg ikke handler om din størrelse, men mere at I ikke har lært hiannden godt nok at kende rent seksuelt. Sex handler nemlig ikke om penisstørrelse, men om berøre, nusse og finde stillinger som begge synes er dejlige.
Jeg synes I er for unge til at have sex og du skal også vide at den seksuelle lavalder er 15. En af grundende til det er faktisk, at man nemt kan komme til at gøre nohget som ikke er dejligt, når man er 13 år. Så det handler om at få noget mere erfaring med onani og lærer hinanden kroppe bedre at kende, før man har sex. På den måde bliver det dejligt, lige gyldig hvor stor man er.
Så held og lykke med det hele og du kunne jo måske vise din kæreste mikt svar, hvis du synes det ville gøre det nemmere at snakke med hende om.
Venlig hilsen
Erroll