En anden form for glidecreme?
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej Cyberhus.
Jeg undrede mig bare over, om at er okay at bruge sæbe eller håndcreme/bodylotion når man onanere?
Jeg har ikke rigtigt noget glidecreme, så tænkte bare på nogle andre metoder.
På forhånd tak!

Svar:
Hej med dig
Man kan godt bruge andet i stedet for glidecreme, men det er vigtigt at tænke over hvad det er. Sæbe og creme kan fx komme til at udtørre og dermed give svamp og hudirritation. Jeg vil istedet foreslå at du bruger olie, fx mandelolie eller olivenolie eller vaseline. Det er dog rigtig nemt at købe glidecreme i de fleste butikker, som matas, apoteket, men også helt almindelige supermarkeder. Jeg ved at det kan være pinligt at skulle købe, men der er rigtig mange der køber det, så ekspedienten tænker ikke over det. Hvis du er bekymret for om du møder nogen mens du køber det kan du evt tage til en anden by, hvor du ikke kender nogen.
Jeg håber du finder et godt alternativ eller modet til at købe glidecreme.
Venlig hilsen Marianne