Cyberhus vil du være min wingman/woman
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej cyberhus, skal vi sige jeg hedder T. Jeg har en fantastisk kæreste og vi er glade sammen :) det er snart en måned siden vi kom sammen og jeg bliver ved med at pjatte med sex og den slags oppe i skolen og på det sociale netværk med hende, men kære cyberhus, jeg vil høre om du vil være min wingman eller en slags wingman?
men det jeg vil have svar på, er at hende og jeg, sender signaler om hinanden angående sex osv. Hvordan kan jeg få hende med på den første gang? Vi har været venner lige siden skole start og vi stoler på hinanden 100 p.
men vil også lige have svar på om hendes signaler kan være rigtige, når vi snapchatter og den slags og så hun skal til at i bad, og hun så spørg om jeg skal med altså sådan næsten fiktivt ment men så når jeg skriver "ja da" og så det næste billeder jeg får er hvor hun svare mig på et eller andet og hun så kun lige holder sig for sine nippels, kunne det godt godkendes eller? Og hvis hun nu sender billeder af sin bryster til mig generalt når hun har nedringet på? kunne det også være et signal?
Men tak fordi i gider at læse dette ;)

Svar:
Hej T
Hvor lyder det skønt at du har en fantastisk kæreste som du er glad for og som du har lyst til at udforske det her nye spændende sexliv med. Jeg vil gøre hvad jeg kan for at være din wingman(woman) og hjælpe dig til at finde frem til hvad du kan gøre.
Det kan være svært at tolke og finde ud af pigers signaler, fordi vi alle er forskellige og dermed sender forskellige slags signaler. Men ud fra det du beskriver så synes jeg at det lyder til at din kæreste også synes at det her med sex er spændende.
Jeg tænker at det er rigtigt vigtigt at I sammen finder ud af hvordan og hvornår I skal have sex. Det kan være at du en dag hvor I ligger sammen i sengen, skal spørge hende om hun også tænker på at have sex en gang i mellem, om hun har lyst og hvis du tør, snakke med hende om hvordan det skal gøres. Der kan være mange forventninger til den første gang, men det er ofte sådan at første gang kan være en udfordring. For hende kan den første gang gøre ondt og for dig kan den første gang måske vare meget kort tid. Det kræver altså øvelse at blive god.
Mit bedste råd til dig er at snakke med og lytte til din kæreste og blive ved med at vise interesse for hende. Spørg hende om hendes forventninger til at have sex og fortæl om dine egne. Snak om hvor det skal ske og hvordan. Og husk at passe på hinanden og vær ærlige.
Held og lykke med det,
Venlig hilsen Marianne