Min penis er mærkelig
brevkassespørgsmål af
Emil
15 år
Hej.
Når jeg får stiv, er min pik MEGET hård, og peger op ad så man skal presse den ned, hvis den skal pege lige ud. Jeg har en mistanke om der kommer for meget blod i min pik iforhold til dens størrelse (15cm ca) men jeg ved ikke om det er derfor. Ville det ændre sig med tiden, så den peger vandret?

Svar:
Hey Emil
Jeg synes det lyder som om din pik er helt normal. Det er helt normalt at pikken bliver meget hård, og ca. halvdelen af alle drenge/mænd har en pik der piger opad, til højre eller venstre når den er stiv. Det er både helt normalt, og helt uproblematisk. I takt med du bliver ældre kan det godt være du vil opleve at der kan være forskel på hvor hård din pik er, når den bliver stiv, men du kan nok godt regne med at den vil blive ved med at pege opad. Men det er som sagt helt naturligt og ufarligt.
Mange hilsner
Lasse