hvordan kan man score en pige?

brevkassespørgsmål

hvordan kan man score en pige?

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år

Hej :D jeg vil gerne vide hvordan man kan score en pige som man kan lide? fordi jeg vil gerne være sammen med pigen men hvordan kan man få hen til at kunne lide mig? for jeg følger mig så klar til en kæreste

Svar:

Hej med dig

Jeg kan godt forstå, at du gerne vil have en kæreste og det er godt, at du skriver her til brevkassen og spørger, hvordan man lige gør det. Det kan nemlig godt være svært at finde ud af, hvad man skal gøre. Desværre er der ikke en nem løsning på det. Alle piger er forskellige og kan lide forskellige ting.

Det vigtigste, du skal vide, er, at du kan ikke gøre noget for at en pige får følelser for dig. Du kan ikke "tvinge" en pige til at kunne lide dig, men du kan hjælpe følelserne på vej.

Først og fremmest skal du blive forelsket i en pige. Måske er du allerede forelsket, måske er du ikke. Når du er forelsket i en pige, skal du på en eller anden måde lade hende vide, at du kan lide hende. Det kan starte med at kigge lidt ekstra på hende, give et lille smil og snakke med hende. Du kan spørge hende, om hun vil med i biografen, gå en tur med dig eller noget andet. Du skal lære hende at kende. På et eller andet tidspunkt, vil det føles rigtigt for dig at fortælle hende, at du kan lide hende. Det kan godt tage lidt tid inden det sker.

Der er ikke nogen opskrift på, hvad du skal gøre, for som jeg skrev i starten, så er alle piger forskellige. Du må lære pigen rigtigt at kende og finde ud af, hvad hun kan lide, så du kan gøre det helt rigtige.

Held og lykke med kærligheden.

Venlig hilsen Jane