Karate

brevkassespørgsmål

Karate

brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år

Hej jeg går til karate og jeg vil vide om det er godt

Svar:

Hej med dig,

For alle børn er det vigtigt, at de dyrker en eller anden form for sport. Både for at være sunde, men også for at have noget at lave i fritiden. Så derfor er det fedt at høre at du går op i en god sport. Karate er en rigtig god sport for de fleste og hvis man kan lide det.

Karate er også en hård sport, så det er utrolig vigtigt, at man passer på, hvis man har nogle som helst problemer med kroppen, specielt i fødder, i knæ og i hofter. Hvis man har nogle problemer de steder, skal man tale med sin instruktør om det. Han eller hun er uddannet til at vide, hvordan man så kan træne, så man ikke får alvorlige skader, eller gør den skade man måske allerede har, værere.

Så hvis du sørger for at passe godt på og ellers kan lide det, er karate rigtig godt.

bedste hilsner

Claus