dreng i problemer
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hej cyberhus. der er noget jeg godt kunne tænke mig at få svar på det er bare fordi at min forhud har kun sluppet nogen steder så det ville sige det sidder fast i toppen og i bunden at penis hvad skal jeg gøre?

Svar:
Hey Anonym
Det er mega frustrerende når penis ikke fungerer helt optimalt, og det lyder det ikke til at din gør lige nu. Det du oplever kunne lyde som forhudsforsnævring, og det er noget som en del drenge oplever.
Det er skide frustrerende, men der er heldigvis god hjælp at hente så din penis kommer i topform.
Jeg tænker at svaret er ret lige til. Du er nødt til at komme forbi din læge, så du kan få den helt rigtige hjælp.  Du skal først og fremmest have fundet ud af, om det er forhudsfornævring. Når du ved det med sikkerhed, kan der findes gode løsninger. Og det kræver ganske enkelt et besøg hos lægen.
Jeg ved godt at det kan være akavet at snakke med lægen, om sådan nogle ting, men husk at det er fuldstændog normalt og almindeligt for lægen. En brækket arm, et sår på foden, eller en trist penis er alt sammen naturliuge ting, og noget som lægen har kigget på masser af gange, så det er uden tvivl det du skal gøre.
Første skridt var at skrive her. Det næste er at kontakte din læge, så er du rigtig godt på vej til at komme ud af de problemer du oplever med din penis lige nu.
Mange hilsner Lasse