Kunne der ikke være engang om månden hvor der var ekstra lang chat tid?
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Dav Titlen siger vist det hele, men for en god ordensskyld skriver jeg det igen: Kunne der ikke være engang om månden hvor der var ekstra lang chat tid? Ja, det vil kræve mere af jeres "medarbejdere" (eller hvad i vil kalde dem), men det kunne være fedt!

Svar:
Hej Anonym
Jeg kan næsten regne ud at du synes om vores chat, siden du gerne vil have den åben lidt længere, og det er vi selvfølgelig meget glade for...og fedt at du så skriver når du har idéer til hvordan den kunne blive endnu bedre.
Jeg kan ikke lige se om det er vores chatrådgivning eller vores gruppechat, du mener så for en sikkerheds skyld knytter jeg lige en kommentar til begge.
I vores chatrådgivning er der ikke planer om at vi vil holde længere åbent om aftenen, men fra det nye år har vi til gengæld planer om at holde en ekstra ugentlig aftenåbning, om onsdagen. Sådan at der vil være åben tirsdag, onsdag og torsdag kl. 18-21.
I vores gruppechat vil det være sådan at vi fast holder åbent tirsdag og torsdag aften kl. 19-21. Jeg må indrømme at vi ikke har snakket om at have en dag med længere åbningstid, men jeg har hørt fra vores rådgivere at flere unge har efterspurgt det.
Vi tager det lige med i vores overvejelser, om vi kan finde tid til ind i mellem også at holde gruppechatten åben til lidt senere på aftenen.
Hvis vi det bliver muligt vil vi melde det ud i vores blogs her på siden, så hvis du kommer fobi der ind imellem kan du holde dig opdateret.
Mange hilsner
Niels-Christian