Chatrådgivning

brevkassespørgsmål

Chatrådgivning

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år

Hej Cyberhus Jeg valgte, at jeg lige ville skrive til jeres brevkasse, da jeg blev smidt af chatten pga. manglende netværk og havde ikke mulighed for at komme på igen, før chatten blev lukket. Men jeg vil gerne have haft sagt tusind tak til den rådgiver jeg skrev med. Som jeg heldigvis lige nåede at skrive til rådgiveren, så var det første gang, at jeg havde været så dybt og detajleret nede i mine følelser og tanker. Det var en hård omgang, men det var virkelig også en lettelse at få snakket om alt det, der stille og roligt æder mig op indefra. Så tusind tak for en super god samtale! Jeg beklager virkelig, at jeg ligepludselig var væk fra chatten! Mange kram Victoria-C

Svar:

Hej Victoria-C

Hvor er det bare dejligt at høre, at du fik noget ud af samtalen i går og at du kunne bruge chatten til at få luft for dine tanker og følelser. Du kan tro jeg vil viderebringe din hilsen og tak til de rådgivere der chattede i går og så tror jeg helt sikkert en af dem kan huske dig.:)

Og ja, man kan desværre ikke altid stole på teknikken og den kan gå ned, både hos dig og hos os. Så det er bare super du skriver her og lige får afsluttet samtalen som du gerne ville.

kan du have en dejlig sommer..

Venlig hilsen

Erroll - Cyberhus