Andet i stedet for at onaner

brevkassespørgsmål

Andet i stedet for at onaner

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Oprettet 2 år 3 måneder siden

Hej jeg er en dreng på 15 som synes det er ved og være lidt kedligt at onaner med hånden, er der andre måder at gøre det på? Og hvad kan man gøre i stedet for at onaner med hånden når du er liderlig

Svar:

Hej med dig

Onani handler om at røre sin krop på en måde, man synes er rart, og derfor er det egentlig kun fantasien, der sætter grænser. Detfor er mit bedste råd til dig at forsøge at være lidt kreativ og prøve nogle forskellige ting af, og se hvad du kan lide, og hvad du ikke kan lide. Nogle kan f.eks. godt lide at røre sig selv andre steder på kroppen som en del af onanien. Nogle onanerer, når de er i bad, fordi de bedre kan lide det, og nogle skifter i hvad, de gør. For som du siger, så kan man ende med at køre død i det, hvis det er det samme, man gør hver gang.

Du kan også prøve at læse lidt på Sexlinjen.dk og se, om du der kan finde noget inspiration. Det kan også være, at du kan finde inspiration i nogle af de andre brevkassesvar her på Cyberhus, eller du kan stille et forumspørgsmål til de andre unge her på siden? Det er stadig helt anonymt, så ingen vil vide, hvem du er.

For nogle år tilbage var der en ung her på Cyberhus, der delte en måde, hvor man kunne lave sin egen kunstige skede. Det kunne også være, at det var noget. Linket til det blogindlæg er lige her.

Jeg håber, at du kan bruge mit svar. Jeg ønsker dig held og lykke med det!

Med venlig hilsen

Dagmar

Dagmars billede
Dagmar fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål