Brevkasse

Bliver pillet ved hele tiden:(

Når jeg sidder i klassen bliver jeg pillet ved af min sidemakker som også er en dreng. altså han piller alle de stæder hvor solen ikke skinner.Jeg kan ikke rigtigt gøre så meget da han er sørre og stærkere end mig på alle måder. Han hvisker også i mit øre at han tager mig ud på toiletet og giver...

Kylie fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål

Min far og hans kæreste

Hej. Jeg oplevede for lidt siden, noget yderst skræmmende. jeg kom hjem fra skole, 1 time før tid, og da jeg kom ind i køkkenet, stod min far og hans nye kæreste, midt i sex. Jeg er tom for ord, og jeg ved ikke om jeg kan glemme det. Min far undskyldte ikke, men bad mig derimod, bare at gå ind...

Chris fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål

Kønspolitisk svar

"I dag ved vi, at der er forskel på køn og biologisk sex. Vi taler i dag om køn som noget vi lærer at være af vores forældre og af samfundet, altså det du også nævner som stereotyper." "For nogle har transkønnethed også noget med sex at gøre. Her er LGBTQ lidt uenige om, hvad man "må" og "ikke...

Juni fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål